paskaaaa pivääää!!!!!!! hataaar gamla tanter!! :S

jaaaajaa jag skriver lite på finska oxåå om ni inte förstår så betyder det där att jag har haft en dålig daaag idag :S
jag skulle ju till emmas skola idag, lönkkan men såklart så hittar jag ju inte diiit :D
typiskt mig? hahaha xddd jag kom till en annan skola den hette typ topelius skolan eller nånting vidare...
minns inte var sååå jävla irreterad baa -.- och desutom spöö regnade det. Så jag försökte hitta nån med ett paraply sen så såg jag en mormor med ett. så jag gick och fråga henne om jag kunde komma under hennes paraply, sen börja hon skrika heeelt ååt mig :( sen så såg jag en kille så jag och fråga han istället, så han gick med mig till lönkkan och äääääääääääääääää usch nu blir jag sekärt salee sjuk! :((( det dröjde typ en timme för mig att hittade den dära cp skolan. och jag som skulle prata med rektorn och hon var inte där -.- voooi herreguud heltsama.

love/adriiii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0