lite bilder från i fredags ::) <3

jaaaahaaa i fredag var jag med emma,mimi,robin och laura vi var i muncca strand och jag var o bada lite där :) xDDDDD sen sen gick vi till koneeee sen gick robin o mimi hem så vi andra gick hem till airas och där var luca och joni (= hihih men sen så feidaa luca och emma som stack tillvacka till konée men jag chilla baa med airas ochjonii :) för laura somnade <3

joniii ponii :)

emma,jag och mimi :D

emskuuu an mee :)

robin<3

vooooi lilla laura :PP

robin och lauara <3

mimi och laura :)

robin och laura så sött =)

ööööh joo det där är jag XDDD är lite kissnödig, ville inte kissa i busken :D

heeii :)

robin och laura (::

meee! <33 (:

emskuuuu<33


byeee/adriii<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0