:D:D:D:D:D:D:D <33333333333333333

HIHIHIHIH killen jag tycker om eller som sagt förtjust är inne <3
vi chattar alltid typ en timme om dagen eller mer kanske :D hihi ♥
förut när jag chattade med hnm råkade jag skriva beeey<3 istället för heeey<3sen såå nu säger han alltid beeey till mig :) hihih gulligt va? =)
nää det finns gulligare.....
skrev till honom att jag är ensam i skolan, och då skrev han att han kan komma till min skola men då bara för min skull<3 guuuuud vad gullig han ääääär <3333333333333333333333333 ♥

här är lite vad vi har chattat:


  • Hanna HåEm: beey <3 :DDDDD
    • ♥

  • J:
    • wou chill :D

    • sku du int vaa idaa me emma :o

  • Hanna HåEm
    • joo men hon var tvungen att gå hem xd

    • hur måår du ? =)

  • J:
    • aa oke :D helt braa var du idaa i vår skola ? :)) oo sjvdå ? :D


    • jaag mår helt skiiit. :S

    • joo


    • :o

    • hu på sätt skit :/:O

    • aa va saa dom :D? :D

    • hanna håem:
    • vittu jag kom vilse till er skola :O sen sååå äää när jag ringde alla så svara dom int :( <3
    • du ringde int ti mig :D:O :(

  • Hanna HåEm
    • men min bror ringde sen upp mig så vi tala en timma :D

    • nää

  • J:
    • ok ring int då :(:(

    • :D

  • Hanna HåEm
    • aaa jag trodde du sa att jag hadde ringt dig hahahah :D

    • xddddddddd

  • J:
    • ok :D <3

    • love/adriii ♥
    • :D


Kommentarer
Postat av: hihii

awww :))

2011-09-08 @ 08:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0